1 min luettu

Mistä digitalisaation tuulet puhaltaa? Katso Digisää

Kirjoittanut: Taija Engman | 16.11.2017 8:54:00

Sisältää varoituksia liiketoimintajohdolle

Koska digitalisaation rintamat ovat olleet voimakkaassa kasvussa viime vuodet, eikä hidastumista näy, Good Signin luotto-säämies Janne tarjoaa katsauksen tämän hetken kuumimpiin aiheisiin. 

Jatka lukemista
3 min luettu

Palveluliiketoiminnan digitaalisen kehityksen tärkeä tavoite – Jatkuva räätälöidyn palvelun tehokas tuottaminen

Kirjoittanut: Kasper Ilmolahti | 23.11.2016 11:21:40

Sana ”palvelu” palveluliiketoiminta –sanassa indikoi, että yritys pyrkii palvelemaan asiakasta hänen koko ostomatkallaan. Että palvelu, eli siis asiakaskokemus, jonka yritys tarjoaa, herättää asiakkaassa tarpeen käyttää palvelua, tukee häntä hänen matkallaan kohti ostoa ja toimii palvelua käytettäessä. Saumattomasti, tehokkaasti ja helposti.

Asiakaskokemusta tutkiva Walker kertoo tutkimuksessaan "Customers 2020, että vuonna 2020 asiakaskokemus on jo tärkeämpää kohderyhmälle kuin palvelu tai tuote.

World Economic Forum vuorostaan arvioi, että kaikista tuotteista tulee palveluita vuoteen 2030 mennessä.

Jatka lukemista

Viimeisimmät artikkelit